Thursday, October 14, 2010

PERMULAAN AKU 


hari ni kali pertama aku buat blog bertema kan laut biru walaupun aku x bapa suka laut tapi hakikatnya sapa tahu betapa indah nya laut... pic nih paling lates diambil oleh jurukamera yg sama sama pergi tempat ni huhuh hope pas nih dia amek lagi pic aku ngeeee..... mesti ramai yg tertanya kat mana tempat nih kan sebb cantik aku sendrik pun tertarik ngan tempat nih ... sebenarnya tempat nih berdekatan dengan SUNGAI LIMAU ,YAN KEDAH. di area inilah kampung asal aku... [ sya budak kampung jew].... tempat ni ramai yg tak tahu sebb dekat ngan pulau ... jambatan dia pula terbengkalai atas sebb sebb tertentu .. lagi pun dah ramai yg pergi kawasan pulau nih untuk memancing walaupun dilarang memancing tapi sapa peduli aku sendrik pun seronok tengok diaprng memancing huhuh.
Rasa nk mandi pun ada tapi aku x bapa suka air laut yg masin nih.. melekit.. so meniti shaja la diatas batu kecil sambil menikmati anak ikan [ nemo ] di celah celah batu .... 

3 comments:

cinta plenet diawangan said...

bulan kite mmulakan blog adalah sama..

hans razi said...

huhuh ini sebb bulan ni ulang tahun kelahiran sya huhuh 1st day bulan nih huhuh dat whay la rasa macam nk mulakan dari umur puluhan blog nih hehehe

cinta plenet diawangan said...

owh..gi2 cternye..
happy besday lah ye{x pe kan kalo lmbt wish pon}..
smoga smua impian awk slame ni tercapai..